جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

درب شیشه ای ریلی مدرن و مستحکم با تخفیف فوق العاده فصل

۱۵۳ بازديد


درب شیشه ای ریلی محصولی مدرن و بسیار شکیل است که توسط طراحان متخصص و با تجربه شرکت سایه گستر آسیا در محل مورد نظر شما نصب می گردد.
جهت تهیه بهترین درب شیشه ای ریلی کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از تخفیفات ویژه فصلی این شرکت استفاده نمایید.
شرکت سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع محصولات مدرن از جمله درب شیشه ای ریلی به عنوان محبوبترین شرکت در زمینه سازه های متحرک معرفی شده است.

درب شیشه‌ای ریلی از متنوع‌ترین و پرکاربردترین درب‌های شیشه‌ای است که با حرکتی خطی و زاویه‌ای در کمترین فضا به‌ عنوان گزینه‌ای استاندارد و پرمصرف که در گذشته و حال برای فروشگاه‌ها، منازل و ادارات محسوب می‌شود.


 درب های شیشه‌ای قابلیت اجرا به دو حالت ثابت و متحرک را دارند. هر ساختمانی از درب برای ورودی و خروجی استفاده می‌نماید. جدیداً از درب‌ شیشه‌ای به‌عنوان اجزای اصلی هر نوع فضایی استفاده می‌کنند. معماران و طراحان کاملاً موافق استفاده از درب شیشه‌ای به‌عنوان یکی از المان‌های اصلی طراحی خود در نظر می‌گیرند. در حال حاضر انواع درب‌ شیشه‌ای مختلف در جهان تولید می‌شود که یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها درب‌های شیشه‌ای دستی است. درب شیشه ای دارای تنوع در اندازه، رنگ و نوع بازشوی درب ها بوده و مورد استفاده فراوان قرار می گیرند. از انواع درب شیشه ای:
1.    درب شیشه ای اگر لولایی باشد به صورت پروانه ای باز و بسته شده و توسط لولا به دیوار نصب می شود.
2.    در صورتی که درب بر روی ریل سوار شود، در شیشه ای ریلی نامیده می شود که خود در شیشه ای ریلی انواع اسپایدری و فکی و... را دارا می باشد.
درب شیشه ای برای فضاهای داخلی و خارجی استفاده شده و مورد توجه و استقبال ویژه ای واقع گردیده است.
 
به موازات گسترش روزافزون شیشه در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی و خارجی، استفاده از درب های شیشه ای با ظاهر و کاربردهای مختلف، بیشتر شده است. شرکت سایه گستر آسیا انواع دربهای شیشه ای را ارائه می دهد:
•    درب شیشه ای اسپایدری
•    درب شیشه ای کشویی
•    درب شیشه ای ریلی
•    درب شیشه ای لولایی
•    درب شیشه ای توکار
•    درب شیشه ای اتوماتیک
•    درب شیشه ای آکاردئونی (تاشو)
درب هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند اغلب فلزی و چوبی و به شکل مستطیل، مربع و دایره ای شکل بود و سایز درب های بزرگ با عرض کم گرفته می شد، در حالی که امروزه عرض درب ها را بین 80 تا 200 سانتی متر لحاظ می کنند.
از نظر ارتفاعی هم محدودیتی وجود ندارد، البته اکثرا بالای درب ها کتیبه ای در نظر گرفته می شود. درب های شیشه ای دستی از متنوع ترین و پر استفاده ترین درب های سکوریت شیشه ای است که با کمترین فضای اشغال شده بیشترین کاربری را به شما می دهند. در حال حاضر آرشیتکت ها و معماران از درب های شیشه ای دستی به عنوان یکی از المان های طراحی و دیزاین خود استفاده می کنند.
معمولا همه درب ها با لولا و چهارچوب به دیوار متصل شده و مورد استفاده قرار می گرفت. متریال اصلی درب ها قاعدتا چوب و آهن بود که معمولا درب های سنگین و ساده ای بودند و کاربرد اصلی آنها ایمنی و حفاظت بود و توجه چندانی به زیبایی و دکوراتیو بودن آن نمی شد.

یکی از انواع پرکاربرد و رایج درب های شیشه ای، درب های شیشه ای اسپایدری است. لازم به ذکر است که این نوع درب شیشه ای اسپایدری از جمله درب های نوظهور است که با توجه به حرکت خطی و افقی که دارد، فضای بسیار کمی را اشغال می کند.


درب های شیشه ای اسپایدری غالبا به صورت تک لنگه است و در موارد معدودی به صورت دو لنگه نیز استفاده می شود. شیشه های مورد استفاده در این مدل درب غالبا به صورت 10 میل سکوریت است. البته قابلیت استفاده از شیشه دو لایه 5 میل سکوریت لمینیت شده، ساتینا و یا رنگی طرحدار است که با توجه به کاربری فضای مورد استفاده از شیشه مناسب استفاده می شود.
از موارد بسیار حائز اهمیت در درب های شیشه ای اسپایدری یراق آلات آن است. یراق آلات مورد استفاده شرکت سایه گستر آسیا تماما استیل 304 ضخیم و وارداتی بوده و همچنین دارای گارانتی است. برند یراق مورد استفاده در این روش اپید (speed)، پیکو (piko) و ان اچ ان (N.H.N) است که به صورت انحصاری وارد شده است.
هر پکیج یراق از دو غلطک بزرگ اسپایدری و اکسسوری با ریل استیل لوله ای و پا قوطی است. دستگیره های مورد استفاده در این مدل متنوع هستند و در دستگیره انگشتی تکی تا دستگاه های 2 سوراخ بزرگ استفاده می شودو رنگ یراق آلات هم سیلور، طلایی، مشکی و سفید است.
تیم طراحی سایه گستر آسیا بعد از بازدید کامل فضا راهنمایی لازم در جهت انتخاب نوع شیشه رنگی، طرح شیشه، برند یراق، نوع دستگیره و … را به شما ارائه می دهند.
درب های شیشه ای ریلی در گذشته معمولا داخل یک فریم باز و بسته میشد. فریم ها معمولا ظاهری ساده شبیه یک یو (U) داشتند که به 2 دسته روکار و توکار تقسیم می شوند که همانطور از اسمشان پیدا است. درب های روکار یراق آلات روی دیوار و در حالت توکار یراق آلات داخل دیوار تعبیه و نصب می گردید.
البته در حال حاضر هم این سبک قابل اجرا است و هنوز طرفداران خود را دارد. اما به مرور زمان درب های شیشه ای ریلی روال سنتی که توضیح داده شد را سپری می کرده و پا به عرصه جدید با ظاهری زیباتر و استحکام بیشتر گذاشته اند.یراق آلات جدید مورد استفاده از این سبک با نام یراق رولینگ شناخته می شوند. شرکت سایه گستر آسیا با بهره گیری از بهترین یراق آلات وارداتی 3 برند اسپید (Speed) درجه 1 چین، پیکو (Piko) درجه 2 چین، کینگ لانگ (King Long) درجه 1 تایوان و بینام (No Name) درجه 1 ترکیه درب های شیشه ای خود را ارائه می دهد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.