یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ارزانترین سقف جمع شونده پلی کربنات با طراحی فوق العاده

۲۱۸ بازديد

سقفهای جمع شونده پلی کربنات شرکت سایه گستر آسیا از بهترین پوشش های پلی کربنات استفاده می برند که در برابر تابش آفتاب و بارندگی کاملا مقاوم هستند.
شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از اخرین فناوری دنیا توانسته بهترین مواد اولیه را برای ساخت سقف پلی کربنات جمع شونده تدارک ببیند.
تجربه بیست و پنج ساله کاشناسان خلاق سایه گستر آسیا زیباترین طراحی را برای ساخت و اجرای سقف جمع شونده پلی کربنات تقدیم مشتریان خود می نماید.
تخفیف فوق العاده بیست درصدی که در محصولات شرکت سایه گستر آسیا در نظر گرفته شده کاملا واقعی است و بدین معناست که محصولات این شرکت بیست درصد از سایر شرکتها ارزانتر است.


ورقهای پلی کربنات استفاده شده در سقفهای پلی کربنات جمع شونده شرکت سایه گستر آسیا در برابر کلیه آسیبهای  محیطی از زلزله گرفته تا تابش آفتاب و وزش باد و بارش باران و... مقاوم هستند.


امروزه با بیشتر شدن نیاز مردم به داشتن سقف هایی با کیفیت بالا تعداد متقاضیان برای استفاده از سقف های پلی کربنات بالا رفته است.
سقف های پلی کربنات به دلیل مقاوم بودن در برابر عوامل مختتلف همچون زلزله ، طوفان، ضربه و …. از امنیت بالایی برخوردارند.
در مواردی که مقاوم بودن و شفافیت و ضربه پذیری دارای اهمیت باشد این ورق ها با قابلیت فیزیکی و گرمائی عالی میباشند و امروزه در سرتاسر جهان استفاده زیادی از آن ها میشود.
ورق های به کار رفته در محصولات شرکت سایه گستر آسیا با خاصیت انعطاف پذیری و تغیر پذیری که دارند مورد توجه سازندگان و معماران قرار گرفته اند که در بسیاری از اماکن همچون مدارس ، بیمارستان ها، ادارات و بسیاری از اماکن دیگر به چشم می خورند.
ورق های پلی کربنات دارای خصوصیات چشم گیری میباشند که باعث وجه تمایز آن ها با دیگر مصالح شده است از جمله :
ضربه پذیر بودن این ورقها در برابر سقوط اشیا سنگین که ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود از جمله مزیت های آن است .
گاهی یک پروژه به خاطر داشتن هزینه های سنگین و سرسام آور برای تهیه وسایل  ممکن است منتفی شود ورق های پلی کربنات به دلیل قیمت مناسبی که دارند این امر را منتفی ساخته اند.
شیشه ها از مصالح مهم ساختمانی شمرده میشنود که همواره در برابر آسیب قرار دارند ورق های پلی کربنات به دلیل شفافیت بالا و مقاوم بودن زیاد جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه ها میتواند باشد .
امروزه با بیشتر شدن ارتفاع ساختمان ها تمیز کردن آن ها بسیار کار مشکل و دشواری است و همواره در برابر گرد و غبار قرار دارند اما این ورق ها گرد و غبار را جذب نمیکند و به راحتی با یک بار شستن تمیز میشوند.

سقف پلی کربنات جمع شونده برقی سایه گستر آسیا از بهترین موتورها بهره می برد و ضمن طراحی زیبا کارایی فوق العاده داشته و در کمترین زمان و بدون صدای زیاد جمع شده و باز می گردند.


سقف برقی پلی کربنات سایه گستر آسیا یکی از سازه های محبوب در ایران می باشد که وظیفه اش محافظت از محدوده پوشش خود می باشد. سقف هوشمند یا همان سقف برقی به دلیل استفاده آسان و همچنین ظاهر زیبایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. سقف برقی در جنس های مختلف تولید می شود که یکی از این جنس های سقف برقی که می توان به آن اشاره کرد سقف برقی پلی کربنات است.
یکی از ویژگی های سقف برقی پلی کربنات که می توان به آن اشاره کرد این است که این امکان را به شما می دهد به راحتی به منظره بالا دید داشته باشید و نور خورشید را به راحتی دریافت کنید البته سقف برقی جلوی تابش نور خورشید را می گیرد اما نور طبیعی روز را به راحتی می توانید دریافت کنید و این ویژگی به دلیل شفاف بودن سقف برقی پلی کربنات می باشد. سقف برقی می تواند به راحتی از شما در برابر عوامل طبیعی محافظت کند. با وجود سقف برقی پلی کربنات شما در طول روز نیاز به روشن کردن لامپ نخواهید داشت زیرا شفاف می باشد و نور طبیعی را به راحتی برای شما فراهم می کند.
یکی از ویژگی های سقف برقی پلی کربنات که می توان به آن اشاره کرد کنترل از راه دور سقف برقی می باشد. شاید به خود بگویید پوشش سقف برقی نیز ثابت می باشد اما اینطور نیست سقف برقی محصولی است که می توانید آن را هر زمان که بخواهید باز و بسته کنید. باز و بسته کردن سقف برقی توسط یک ریموت کنترل انجام می شود و شما می توانید هر زمان که بارش باران شروع شد آن را باز کنید و باران که تمام شد آن را ببندید.
البته اینطور نیست که بگوییم سقف هوشمند تنها در روزهای بارانی کاربرد دارد. شما می توانید در تمام شرایط جوی مانند بارش تگرگ، وزش بادهای شدید و… از سقف برقی پلی کربنات استفاده ی لازم خود را ببرید. باز و بسته شدن سقف برقی بدون به وجود آمدن هیچ سر و صدایی انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت هر ساعت از شبانه روز که خواستید آن را باز و بسته کنید. شما در فاصله ای که بایستید می توانید سقف برقی پلی کربنات خود را باز و بسته کنید پس لازم نیست برای باز و بسته کردن آن هیچ مسافتی را بپیمایید.
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.