یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

برترین طراحی پوشش استخر اتومات با اجرای فوق العاده

۲۲۴ بازديد

شرکت سایه گستر آسیا بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه های متحرک در بازار کشور علی الخصوص مشهد است.
انواع پوشش استخر اتومات شرکت سایه گستر آسیا با بهرمندی از برترین تکنولوژی روز دنیا توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.
سایه گستر آسیا همچنین بیست درصد تخفیف واقعی برای انواع پوشش استخر اتومات و سایر محصولات خود در نظر گرفته و قیمتهای پایین تر از بازار را ارائه می دهد.

معرفی پوشش اتومات استخر در شرکت سایه گستر آسیا و تاثیر فوق العاده این پوشها در کاهش مصرف انرژی و انواع روشها برای تهیه پوشش استخر


پوشش یا همان روکش استخر، نوعی پوشش برای استخر است که اغلب در زمان هایی که از استخر استفاده نمی شود روی استخر را می پوشاند. البته انواعی از پوشش های استخر هم وجود دارد که استخر را از شرایط نامساعد محیطی حفاظت می کند.
موثرترین روش برای کاهش هزینه های گرمایش استخر است. با استفاده از پوشش استخر 50-70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. پوشش استخر هم در استخرهای فضای بیرونی و هم استخرهای داخل سالن کاربرد دارد.
روکش استخر در استخرهای داخل سالن نیاز به تهویه را کاهش می دهد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در فضای بیرونی استخرها 75 -85 درصد انرژی خورشیدی که به سطح استخر نفوذ می کند را جذب می کنند، بسته به نوع پوششی که برای استخر استفاده می کنید به همین میزان جذب انرژی را کم می کند در نتیجه تبخیر کاهش می یابد.
همه آن چیزی که برای پوشاندن یک استخر احتیاج است، یک ورق بزرگ پلاستیکی می باشد، ولی بهترین گزینه نیست، چرا که نگهداری و مدیریت آن بسیار سخت است، به راحتی پاره می شود و نور خورشید آن را به سرعت خراب می کند.

در کنار این موارد فقط یک یا دو فصل دوام می آورد. به جای پلاستیک بهتر است از پوشش طراحی شده مخصوص استخر استفاده کنید، این پوشش ها از مواد مخصوصی ساخته شده اند مانند پلی اتیلن تثبیت کننده uv، پلی پروپیلن و یا وینیل. پوشش های استخر می توانند مات و یا شفاف و در رنگ های مختلف باشند.
در شرایط هوایی خشک و یا بادی میزان تبخیر افزایش می یابد، بنابراین بهتر است از یک پوشش استخر شفاف یا حبابی در طی ساعات روز استفاده شود.
بهترین نوع روکش استخر باید ارزان باشد، به طور کامل استخر را بپوشاند، به آسانی باز و بسته شده و استفاده از آن آسان باشد.


 مزایا و معایب پوشش استخر اتوماتیک (Automatic pool covr) شرکت سایه گستر آسیا و روش باز و بست این پوشش


 پوشش استخر اتومات یکی از جدیدترین پوششهای اتوماتیک محسوب می شود. این نوع کاور استخر همانطور که از نامش مشخص است، به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.
مزایا:
ایمنی بالایی دارد و مشکل افتادن کودکان و حیوانات خانگی در استخر به وجود نمی آید.
بخیر آب را کاهش می دهد.
نصب و جمع کردن آن آسان است.
 صرفه جویی در مصرف انرژی مانند گاز و برق
صرفه جویی در مصرف آب به علت جلوگیری از تبخیر آب
صرفه جویی در مصرف مواد شیمیایی گندزدا مانند کلر
جلوگیری از ورود آلودگی های محیطی مانند برگ درختان،حشرات و گرد و خاک ناشی از وقوع باد و طوفان
معایب:
 قیمت بالایی دارد.
این نوع از روکش ها که به صورت pvc  و آلومینیومی عرضه می شود توانایی باز و بسته کردن یک استخر به مساحت ۴۰ متر مربع را در یک دقیقه دارد که به وسیله ریموت کنترل انجام میشود
لازم به ذکر است که کارکرد این سیستم به صورت کاملا تمام اتوماتیک هست و نیاز به دخالت دست ندارد .


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.