جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

عالی ترین درب پارکینگی در ایران با بهترین کیفیت و کمترین قیمت

۱۶۸ بازديد


    درب پارکینگی یکی از مهمترین تجهیزات ساختمان است که هم نقش خاصی در امنیت داشته و هم در زیبایی و راحتی و رفاه ساکنین ساختمان تاثیر گذار است.
شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی و اجرای فوق العاده می تواند سالهای سال خیال شما را یک درب پارکیگ اتومات آسوده گرداند.
شرکت سایه گستر آسیا انواع درب پارکینگی را با استفاده از برترین تکنولوژی و بهترین قطعات ارائه می نماید و به همین دلیل دوام و کارایی بسیار بالایی دارد.

درب پارکینگی اتوماتیک از دو نوع اصلی تک لنگه و دو لنگه تشکیل می شود که با توجه به شرایط ساختمان یکی از این موارد انتخاب می گردد.


درب اتوماتیک پارکینگ تک لنگه
از یک لنگه درب تشکیل شده که به طرف راست یا چپ باز می شود. دربهای تک لنگه یک فضای نود درجه ای را کاملا باز می نماید و امکان رفت و آمد اتومبیل را در مسیر پارکینگ راحت تر می کند.باید اضافه کرد که استفاده از قفل برقی در دربهای اتوماتیک تک لنگه ضروری می باشد و در صورت نبود قفل برقی احتمال خطر باز شدن درب بر اثر فشار زیاد بالا می باشد.
این نوع از جک بازویی در مکان هایی استفاده  می شوند که از یک سمت فضای زیادی وجود داشته باشد. برای نمونه ساختمان هایی که در طبقه همکف و یا در زیر زمین پارکینگ دارند بیشترین استفاده را از این نوع درب پارکینگی دارند.
درب پارکینگی تک لنگه قابلیت نصب در پارکینگ های مسقف و ساختمان های شمالی و حیاط دار را دارند، اما توصیه می شود از لحاظ فنی این دربها در ساختمان هایی که درب پارکینگ آن زیر واحد ساختمان است استفاده نشوند. به این علت که عرض این درب به طور معمول از 2.30 متر به بالاست و اگر جک پارکینگی دو سرعته نباشد هنگام بسته شدن سرعت درب کم نمی شود و کوبیده می شود و باعث آلودگی صوتی می گردد .
درب اتوماتیک پارکینگ دو لنگه
قالب و فرم این دربها به این صورت است که دو لنگه درب در کنار هم قرار گرفته و باز شدن دربها توسط جک ها فضای خوبی را برای تردد وسایل نقلیه فراهم می سازد. دربهای دولنگه بیشترین استفاده را دارد و می توان گفت بیش از 80 درصد دربهایی که در کشور وجود دارد ازاین نوع می باشد. درب اتوماتیک دو لنگه در ساختمان های مسقف و یا حیاط دار استفاده  می شود و به اندازه ی طول هر لنگه درب ،باید فضا داخلی آن را آزاد گذاشت تا جای خالی برای باز و بسته شدن درب محیا باشد.
امکان باز شدن درب اتوماتیک دو لنگه به صورت جک بازویی و جک زیر سطحی امکان پذیر می باشد که هر کدام مزایای خود را دارند و برای ساختمان های مختلف قابل استفاده می باشند .

خرید جک برای درب پارکینگی یکی از مهمترین مواردی است که باید دقت زیادی برای آن به خرج داد.


یک راهنمایی خوب برای خرید جک اتوماتیک پارکینگی میتواند بسیار کار ساز باشد و ما سعی میکنیم به آن چند اشاره ای بکنیم
1.    تعداد تردد (یا تعداد واحد)
2.    مکان و محل نصب
3.    شمالی یا جنوبی بودن ساختمان (یا درب ساختمان)
4.    وزن و ابعاد درب پارکینگ
5.    داخل بازشو و یا بیرون باز شو درب
6.    نصب خوب و دقیق توسط افراد مجرب
7.    بودجه مالی در نظر گرفته شده
 اول اینکه تعداد تردد بسیار مهم میباشد برای اینکار شما باید سعی کنید در قدم اول به دلیل استهلاک بالا و کارکرد زیاد سیستم  از برندهای مرغوب و با کیفیت استفاده کنید بهتر است از جکهای هیدرولیک ویا الکترومکانیک پیستونی استفاده شود و در مکانهای پر گرد و غبار هم از جکهای پیستونی استفاده کنید در ادامه باید بگوییم که چون بعضی از جکها دارای ترمز نمیباشند در ساختمانهای دارای درب جنوبی (درب زیر واحد ساختمان قرار دارد) از جکهای برقی دارای ترمز و دور آهسته به دلیل نزدن ضربه و صدای پایین استفاده شود و همچنین در مورد وزن و ابعاد میتوان گفت که این یکی از گزینه های آسان برای انتخاب جک برقی است چون تمام سیستم های موجود در بازار دارای مشخصات قدرت وتوان میباشند و با توجه به آن یک خرید خوب را تضمین کنید( همانطور که در این سایت هم تمام مشخصات فنی و توان برای هر جک برقی توضیح داده شده است) و در بخش نهایی و خیلی پر اهمیت که همان بخش نصب جک هست شما باید از افراد کاردان برای نصب و راه اندازی استفاده کنید چون بعضا دیده شده که افراد اقدام به خرید سیستم خوبی کرده اند ولی به علت نصب نادرست دچار مشکل گردیده اند
از دیگر توصیه ها میتوان به مدت زمان گارانتی و برند ومعلقات جک نیز اشاره کرد  و در پایان باید بگوییم دوستانی که در حال ساخت و ساز میباشند وآنهایی که تصمیم به تعویض کلی درب میگیرند بهتر است برای زیبا تر شدن و عمر طولانی تر دستگاه قبل از سنگ کاری (دور قاب درب)اقدام به جوشکاری پایه ها و سیم کشی بنمایند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.