جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

انواع راهبند اتومات حرفه ای و کارآمد با تخفیف استثنایی

۱۶۴ بازديد


    شرکت سایه گستر آسیا یکی از خوش سابقه ترین شرکتها در زمینه ارائه راهبند اتومات در ایران به شمار می رود که بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در این زمینه دارد.
انواع راهبند اتومات و راهبند مخصوص پارکینگ جهت ورودی ساختمانهای اداری و تجاری در این شرکت با برترین تکنولوژی روز دنیا تولید و ارائه می گردد.
راهبند اتومات و راهبند پارکینگ در شرکت سایه گستر آسیا مانند دیگر محصولات این شرکت با تخفیف فوق العاده بیست درصدی نسبت به قیمت متعارف در بازار ارائه می گردد.

راهبند ابزاری کنترلی است که تردد پارکینگ و ساختمانهای بزرگ را کنترل می کند. انتخاب راهبند مناسب با توجه به شرایط ساختمان صورت می گیرد.


بوم یا اهرم در حقیقت همان آهن و به اصطلاح لوله دراز شکلی که همواره روزی چندین بار بالا و پائین میرود بوم نامیده میشود که میتوان از آن به عنوان مهمترین بخش راهبند اهرمی اتوماتیک اشاره کرد.قسمت دوم و مهم دیگر این دستگاه موتور آن است که کار به حرکت در آوردن اهرم را دارد خب به قدری باید قوی و قدرتمند باشد که بتواند لوله به این بلندی و به این سنگینی را جابجا کند موتور با کمک جک های بازویی نیز این عمل را انجام میدهد تا پروسه حرکت و انتقال نیز کامل شود.
هر چه قدر که طول بوم راهبند اتوماتیک بلندتر باشد باید موتور و جک آن هم قوی تر باشد تا بتواند آنرا جابجا کند مسلما وقتی که طول بوم بلندتر میشود وزن آن هم بیشتر میشود و بایستی موتور قوی تری نیز آنرا هدایت کند.
بوم از جنس فلز و آهن میباشد و برخی از بوم ها از پلاستیک فشرده و کائوچو ساخته شده اند اما اغلب بوم ها فلزی هستند تا خودروها بر اثر برخورد موجب خرابی بوم و راهبند نشوند و نتوانند به راحتی هم از آن عبور کنند.
مسئله دیگر و مهم در مورد راهبند برند آن میباشد همیشه سعی کنید که برای حمایت داخلی و تولید ملی از نوع ایرانی خریداری کنید چون واقعا راهبندهای ایرانی هیچ تفاوتی با انواع خارجی ندارد و حتی برخی از آنها از نمونه های خراجی هم بهتر هستند پس توصیه ما به شما عزیزان این است که راهبند ایرانی بخرید. با این حال در صورت تمایل راهبند ایتالیایی نیز موجود است.
راهبند ابزاری کاربردی برای کنترل تردد است که عموما در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار کاربرد فراوانی در ورودی پارکینگ عمومی، مجتمع های مسکونی یا غیر مسکونی و غیره دارد.
از نظر کاربردی، این ابزار باعث کنترل ترافیک می شود و رفت و آمدها را تحت کنترل می گیرد. بنابراین برای ایجاد امنیت گزینه بسیار مناسبی است. راهبند از نظر کاربرد در دو نوع راهبند ستونی و نیز راهبند اهرمی وجود دارد. بنا به نیاز و کاربری محل، از یکی از این انواع راهبند استفاده می شود.
راهبندهای اهرمی:
راهبند های اهرمی از نظر شکل ظاهری شبیه به هم هستند ولی از نظر نوع کارکرد و میزان تردد به ددو دسته تقسیم می شوند. الف) راهبند تردد نامحدود ب) راهبندهای تردد محدود
طول میله های راهبندها در اندازه های متفاوت از 2 تا 8:30 متفاوت بوده که تمامی آن ها مناسب عرض دهنه قابل برش به اندازه دلخواه می باشد و برای فضاهای باز که ارتفاع سقفی وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرند.
الف) راهبندهای تردد نامحدود: این نوع راهبندها برای مکانهایی که تردد در آن قسمت زیاد می باشد ( به طور مثال در هر یک ساعت بالای 40 بار دستگاه باز و بسته می شود) مورد استفاده قرار می گیرد باید توجه داشت که در مکانهایی که تردد زیاد است اگر از راهبندهایی با تردد محدود استفاده شود عمر مفید دستگاه کم می شود و منجر به خرابی دستگاه نیز می شود.
ب) راهبندهای اهرمی تردد محدود: این دسته از راهبندها برای مکانهایی با تردد کم استفاده می شود (در هر یک ساعت 20 تا 25 مرتبه )

انواع راهبند در شرکت سایه گستر آسیا شامل راهبند بلوکر، بند زنجیری و پارکینگ بند با توجه به شرایط خاص ساختمان به مشتری پیشنهاد می شود.


راهبند بلوکر یا دفنی
این مدل شامل صفحات فولادی ضخیم می باشد که در مواقع نیاز از زمین به سمت بالا حرکت می کنند و مسیر پیش بینی شده را مسدود می نمایند. با توجه به ضخامت بالای صفحه متحرک این نوع راهبند، نیروی های ناشی برخوردهای شدید را  به خوبی تحمل می کند. راه بند دفنی نیازمند حفر فونداسیون داخل زمین می باشند و ضد خرابکاری و عملیات تروریستی می باشد و قابلیت متوقف نمودن کامیون با 20 تن بار و سرعت 100 کیلومتر را دارا می باشد. همچنین راهبند بلوکر مجهز به سامانه الکتروهیدرولیک هوشمند برنامه پذیر، قابلیت کنترل از راه دور و تحت وب و سازگار با سامانه هوشمند مرکزی مدیریت و کنترل ترافیک را دارا می باشد.
راهبند بلوکر یا دفنی محصولی کاملا ضد انتحاری و امنیتی با قدرت ضربه پذیری بسیار بالا می باشد. راهبند های بلوکر به طور کاملا مهندسی براساس استاندارد های نظامی بازدارنده طراحی و تولید شده و استفاده از ورق های فولادی با متریال فوق خاص ضد تروریسم می باشد .
راه بندهای بلوکر یا دفنی درطول های 2.5 الی 7 متر و ارتفاع 65 الی 130سانتیمتر و به پهنای 110 الی 190 سانتیمتر می باشد.
راهبندبلوکر یا دفنی با بکارگیری سیستم الکترو هیدرولیک پرقدرت با بهترین قطعات و مرکز کنترل فوق پیشرفته میکرو کامپیوتری محصولی کارا و ایمن با سرعت عملکرد بالا را فراهم می کند .
راه بند بلوکر قابلیت نصب فلاشر و چراغ راهنمایی سبز و قرمز را داراست و از سیستم تخلیه آب جهت روزهای بارانی و عملکرد مناسب در انواع شراط آب و هوایی می باشد .
راه بند زنجیری
در اماکنی استفاده میشود که فضایی برای بالا رفتن تیرک وجود ندارد و یا می خواهیم کل فضای ورودی را به طور کامل مسدود نمائیم و مناسب برای فضای ورودی 8 تا 16 متر مورد استفاده قرار می گیرد.
قفل پارکینگ یا پارکینگ بند
وسیله ای است که در اکثر پارکینگ های اختصاصی قابل استفاده می باشد و این امکان را فراهم میسازد که دیگر کسی در محل اختصاصی پارک شما نتواند پارک کند (این محصول در دو مدل دستی و برقی ارائه میگردد)
نحوه انتخاب راهبند پارکینگ :
در انتخاب نوع راهبند پارکینگ و در هنگام خرید چند نکته حائز اهمیت است :
1. طول بوم یا میله راه بند اهرمی
2. تعداد تردد در طول شبانه روزانه ( ورودی و خروجی خودرو )
3. سرعت باز شدن بوم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.