جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

سقف متحرک آلومینیومی با کیفیت فوق العاده و قیمت ارزان

۱۷۶ بازديد


شرکت سایه گستر آسیا بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع سقف متحرک آلومینیومی در بازار کشور داشته بهترین گزینه برای تهیه این محصول به شمار می رود.
انواع سقف متحرک آلومینیومی با طراحی های فوق العاده شکیل و مدرن و با اجرای فوق العاده حرفه ای ضمن زیبایی منحصر به فرد کارایی و دوام بالایی نیز دارد.
سقف متحرک آلومینیومی در شرکت سایه گستر آسیا مانند سایر محصولات این شرکت در زمینه انواع سازه های متحرک با تخفیف فوق العاده بیست درصدی ارائه می گردد.

سقف منحرک آلومینیومی مزایای بسیاری نسبت به مدلهای قدیمی تر و سازه های پارچه ای و پلی کربنات دارد.


تا چندین سال پیش اگر صحبت از سقف متحرک و یا سازه متحرک به میان می آمد کسی باور نداشت که می توان از چنین امکانات برای کاربردهای عمومی استفاده نمود و فقط امکان استفاده آن در مکانها و جاهایی خاص امکان پذیر می باشد . اما امروز سقف متحرک به یک نیاز معمول و اساسی در زندگی انسان تبدیل شده است و آنقدر این محصول در زندگی روزمره گسترش پیدا نموده که باعث ایجاد تنوع های بسیار زیادی در مورد محصولات سقف و سازه های متحرک بوجود آماده است که هم باعث شده که ضعفهای سازه های متحرک قدیمی برطرف شود و همینه که زیبایی و کارایی این گونه سازه ها افزایش پیدا کند.
یکی از سازه هایی که امروز توانسته جایگزین خوبی برای سقف های متحرک پارچه ای قدیمی باشد سقف متحرک آلومینیومی می باشد . این نوع سقف بخاطر مزایایی بسیار بالایی که دارد (در ادامه این متن به آن اشاره خواهد شد) توانسته بسرعت جایگزین سقف های متحرک قدیمی از جمله سقف متحرک پارچه ای شود . امروزه در تمام نمایشگاه های سراسر دنیا مرتبط با این محصولات که مراجعه شود تمام شرکتها به نحوه ای این محصول را کنار محصولات قدیمی خود گنجانده اند و یا حتی محصولات قدیمی را بخاطر این محصول کنار گذاشته اند.

سقف بازشو آلومینیومی
سازه متحرک مذکور با یک ریموت به صورت اتومات جمع شده و در ساعت هایی که نیاز به سایبان می باشد باز می شوند. استفاده از سایبان های پارچه ای متحرک در پوشش استخر، آلاچیق پارچه ای و سقف کافی شاپ بسیار متداول می باشد.
نیروی محرکه سازه چادری جمع شونده در دو حالت اتومات و دستی قابل طراحی و اجرا می باشد. در مدل های اتومات با نصب یک موتور و طراحی یک ریموت کنترل فعالیت جمع شدن و باز شدن سایبان چادری به صورت کاملا خودکار و کنترل شده انجام می شود.
در مدل های دستی با هدف کاهش هزینه های مشتری، فرآیند جمع شدن و باز شدن سازه چادری با استفاده از دست و مکانیزم های مکانیکی انجام می شود. تمامی طراحی های سازه چادری متحرک به مدت ۱ سال گارانتی طراحی و قطعات داشته و به مدت حداقل ۳ سال دارای خدمات پس از فروش می باشد.

سقف متحرک آلومینیومی به عنوان بهترین انتخاب برای سایبان بازشو روف گاردن رستوران و دیگر فضاها به کار می رود.


سایبان کافی شاپ و رستوران در فضای باز به عنوان یکی از کاربردهای بسیار متداول سازه آلومینیومی جمع شونده یا به عبارتی سقف جمع شونده مورد استفاده قرار می گیرد.
کافی شاپ ها ترجیح می دهند از مشتریان خود در طول روز و زمان هایی که هوا مطلوب است در فضای باز پذیرایی کنند و در زمان تابش شدید آفتاب و یا بارش باران و برف با استفاده از سقف های متحرک و سایبان های گسترده استفاده کنند.
سایبان متحرک استخر
یکی دیگر از کاربردهای سازه آلومینیومی متحرک به عنوان سایبان استخر می باشد.
در طول روز احتمال وارد شدن آشغال و کثیفی به استخر و گرم شدن آب آنها وجود دارد به همین دلیل در بسیار از ویلاهای شخصی استفاده از سقف آلومینیومی به عنوان محافظ استخر و همچنین سایبان اطراف استخر بسیار کاربرد دارد. ایجاد حریم خصوصی برای استفاده کنندگان از استخر در بسیاری از موارد که همسایه ها بر روی استخر تسلط و دید دارند نیز بسیار مهم می باشد.
استفاده موقت از سایبان به عنوان حریم خصوصی و استفاده از آفتاب در سایر زمان ها تنها در صورت استفاده از سازه آلومینیومی متحرک امکان پذیر می باشد. علاوه بر آن ایجاد ظاهری مدرن و زیبا ، معماری منظر خاصی را به ویلای شخصی و محوطه سازی فضای سبز می بخشد.
•    ویژگی: ضد زلزله- ضد آب- مقاومت در برابر شعله- مقاوم و مستحکم در برابر ضربه- مقاوم در برابر باد و طوفان- کاهش اشعه ماورا بنفش- ضد گرد و خاک- غیر قابل اشتعال- مقاومت در برابر گرما- عایق حرارتی- عایق رطوبت
•    امکانات: پوشش بصورت کاملا آببند و هوابند- امکان استفاده از سیستمهای سرمایش و گرمایش درون محیط- سیستم هدایت آب باران- قابلیت تنظیم زاویه بازشوی- امکان نصب سنسور هوشمند باران، آفتاب و یا برف
•    این سقف های برقی از پایداری رنگ و عمر مفید بسیار خوبی برخوردارند و تابش مستقیم آفتاب ، سرما ، گرمای شدید و شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی تاثیری بر دوام سقف متحرک ندارد.
•    این تیغه های سقف برقی متحرک بخصوص برای سقف متحرک پارکینگ ساختمانهایی که درب وروردی آن و درب ضد سرقت واحدهای آن طرح چوب میباشد توصیه می شود.
•    بطور کلی میتوان با استفاده از تیغه کرکره های سقف برقی ترکیب و دیزاین زیبایی برای نمای ساختمان ایجاد کرد که هماهنگی مناسبی با محیط اطراف و یا طبعت داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.