جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

چادر کششی متحرک و ثابت با قیمتهای فوق العاده و طرحهای زیبا

۱۶۷ بازديد


شرکت سایه گستر آسیا یکی از قدیمی ترین و محبوبترین شرکتها در زمینه ارائه چادر کششی در کشور به شمار می رود که محصولات خود را با بهترین قطعات تولید می کند.
استفاده از قطعات اصل و با کیفیت سبب شده است که چادر کششی ارائه شده در شرکت سایه گستر آسیا بسیار مستحکم و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف باشد.
شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه انواع چادر کششی با کیفیت داشته و بهترین گزینه برای تهیه چادر کششی در کشور به شمار می رود.

سازه های کششی پارچه ای و غشایی از جمله چادرهای کششی سازه ای بسیار مناسب علی الخصوص به عنوان سایبان در باربری آفتاب و باران محسوب می شوند.


سازه‌ های کششی پارچه ای، سازه‌ های چادری یا سازه‌ های غشایی، که به نوعی سازه فضایی محسوب می‌شود یکی از زیر مجموعه‌ های تکنولوژی‌ های نوین سازه ‌ای در عصر حاضر می‌ باشد که طی سال‌های اخیر، بحث گسترش استفاده از این‌ گونه فن‌آوری‌های خدمات سازه کششی مانند مباحث چادر کششی, سازه پارچه ای, سازه کششی, سازه کابلی, سایبان کششی, سقف کششی, اجرای چادر کششی, فروش سایبان کششی, قیمت سازه کششی, نصب سقف کششی, طراحی سازه کابلی, سقف کابلی, سیستم سازه های کابلی, سایبان چادری متحرک, آلاچیق پارچه ای, سازه چادری کششی, سایبان کششی پارکینگ, ساخت و اجرای انواع سازه کششی, قیمت سازه چادری, پارچه سقف کششی, پارچه سازه کششی, سازه پارچه ای موقت, سازه پارچه ای ثابت, سقف کششی, سایبان کششی, چادر کششی, سازه پارچه ای, سازه کابلی و سازه کششی از جمله ضرورت ها و پیش ‌نیاز‌های لازم جهت توسعه کشور بوده ‌است.
سقف های چادر کششی متحرک از نظر نوع متحرک بودن به دو دسته تقسیم میشود.
در این نوع از سقف های چادری متحرک بستر سقف متحرک از اطراف بر روی ریل های مخصوص می باشد.
عمل باز و بسته شدن سقف چادر کششی از طریق موتور های برقی صورت میگیرد البته دستی آن نیز تولید میگردد.
سایبان چادری فنری به وسیله بازو های فنری که در زیره سقف تعبیه شده به همراه رول بالایی جهت بازو بسته نمودن سایبان چادری وظیفه بازو بست سایبان چادری را دارند.
سایبان چادر کششی را میتوان به عنوان سایبان در کنار استخرهای رو باز نصب نمود.
سقف چادری به دلیل سبکی میتواند در پشت بام ها فضاهای بلا استفاده را پوشش دهد و امکان استفاده از اینگونه فضاها را فراهم سازد.
در سقف های چادری اتصالات به وسیله پیچ و مهره بر روی پارچه نصب میشود .
عمل کشش در سایبان چادری کششی به وسیله مهار کش و یا اتصالات طراحی شده مخصوص انجام میپذیرد.
در مناطقی که برف گیر میباشد سایبان چادر کششی به صورت شیبدار اجرا میشود.

چادر کششی اگر بخواهد کیفیت بالایی داشته باشد باید از مواد اولیه مناسب در تولید استفاده برده باشد و توسط کارشناسان متخصص نصب گردد.


برای نصب سایبان چادری کششی استفاه از انواع فرم های شید و خیمه ای و همچنین فرم های شید و کایت بیشتر توصیه می شود.
سرعت نصب سریع سازه های پارچه ای و همچنین سبکی آنها باعث شده اجرای آنها کمتر نیازمند در نظر گرفتن تمهیدات قبلی باشند و قابلیت اضافه شدن به پروژه های تمام شده یکی از ویژگی های سازه های کششی است.
خصوصیات فیزیکی پارچه ها باعث می گردد که فضای ایجاد شده در زیر چادر از لحاظ دما با فضای باز تفاوت محسوسی خواهد داشت. علاوه بر آن به دلیل روکش روی پارچه تمیز کردن آنها بسیار ساده خواهد بود.
به دلیل جنس خاص چادر استفاده شده در نصب سایبان چادری کششی نور تامین شده توسط نور طبیعی، روشنایی کافی در زیر چادرها را تامین خواهد کرد و در شب امکان نورپردازی این سایبان ها وجود دارد.
مزیت سایبان چادری کششی
مزیت سازه سایبان چادری کششی در شرکت سایه گستر آسیا به عنوان سایبان فضای باز به شرح زیر می باشد:
فضای روشن در زیر سایبان
مقاوم در برابر گرد و غبار
کنترل دمای هوا در زیر سازه به دلیل خواص پارچه
محافظت در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید
قابلیت تمیز کردن به دلیل خواص پارچه
قابلیت نورپردازی در شب
سرعت اجرای بسیار بالا
قابلیت نصب آسان با کمترین تخریب
هنگامی که معماران و طراحان یک طرح معماری برای سازه چادری خلق می کنند در بیشتر مواقع اطلاعات کافی در مورد پارچه سازه کششی ندارند. شناخت انواع پارچه های سازه چادری کمک زیادی به معماران در طراحی سازه های کاربردی و زیبا خواهد کرد. در این مقاله به مرور کلی بر روی پارچه های سازه چادری موجود در دنیا پرداخته خواهد شد و مقاومت آنها در برابر بارهای کششی، عملکرد هر یک از آنها و طول عمر آنها بررسی می گردد.
پارچه سازه چادری شامل یک پارچه تثبیت شده مقاوم در مرکز و دو پوشش محافظتی از جنس های متفاوت و ترکیبی در هر طرف آن می باشد. پوشش های روی این پارچه ها با توجه به کاربری آنها متفاوت می باشد. برای طراحی در فضای داخلی و یا فضای باز می توان جنس این پارچه ها را متفاوت انتخاب کرد.
یک پارچه طراحی شده برای سازه پارچه ای مقاومت کششی ۱۰ تن در جهت تار و پود خود خواهد داشت. در طراحی های سازه کششی مقاومت کششی پارچه ها را در حدود ۶ تن در نظر می گیرند تا ضریب اطمینان کافی طراحی وجود داشته باشد و هیچ گونه مشکلی برای سازه اجرا شده در گذر زمان پیش نیاید. تنش کششی داخل چادر به دلیل پیش تنیدگی در حدود ۱۵۰-۳۵۰ کیلوگرم بر متر خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.