یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ استاندارد با بهترین قیمت

۱۶۰ بازديد


اگر می خواهید سقف استخر ویلا یا سقف استخر باغ زیبا و شکیلی داشته باشید که سالهای سال برایتان کار کند و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد سایه گستر آسیا انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا را به شرایط ویژه طراحی و اجرا می کند. جهت اطلاع از شرایط استثنایی طراحی انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
یکی از مهمترین مواردی که برای ساخت سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا می بایست مورد توجه قرار گیرد کیفیت قطعاتی است که در فرآیند ساخت به کار گرفته می شود.
اگر در ساخت سقف استخر باغ یا ساخت استخر ویلا از قطعات بی کیفیت استفاده شود هرچند در وهله نخست ممکن است اشکالی مشاهده نشود اما در طولانی مدت مشکلات بسیاری را به همراه دارد و منجر به خسارات جانی و مالی بسیاری خواهد شد.
سایه گستر آسیا با طراحی سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا با استفاده از قطعات استاندارد و بهرمندی از بهترین برندها توانسته رضایت کامل مشتریان خود را در بلند مدت جلب نماید.

تهیه سقف برای استخرهای خانگی مانند سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا حساسیتهای بیشتری نسبت به استخرهای تجاری و صنعتی داشته و زیبایی و ایمنی اهمیت بالایی دارند.

استخرهای خانگی از جمله استخرایی است که باید در طراحی آن دقت لازم را داشت چون که یک استخر خصوصی است که خانواده ها از آن استفاده میکنن از جمله کودکان به این منظور باید از طرحی زیبا برای استخر های خانگی استفاده کرد. در استخرهای خانگی رطوبت وجود دارد برای این منظور و برای از بین بردن این رطوبت باید در انتخاب سقف استخر توجه لازم را کرد برای این منظور باید در ساخت استخرهای خانگی به شرایط آب و هوایی توجه داشت.
فوائد استفاده از سقف برای استخر
سقف استخر ها قابلیت نورگیری را دارند و همچنین برخی از استخرها این قابلیت را به شما می دهند که میزان نور وارد شده از این سقف ها به داخل استخر را تنظیم کنید. با وجود این سقف ها در فصل تابستان از تابش نور زیاد خورشید اذیت نمی شوید و این سقف ها مانع از تابش زیاد نور خورشید می شوند یعنی می توان طوری تنظیم کرد که میزانن نور وارد شده به داخل کم باشد و برعکس می توان در فصل زمستان نور خورشید را طوری تنظیم کرد که به داخل استخر زیاد بتابد.
برای اینکه از انرژی برق برای روشن کردن لامپ های اضافی جلوگیری کرد. وجود ورقه های پلی کربنات در این سقف ها باعث می شود که اشعه های مضر نور خورشید به داخل کمتر نفوذ کنند چون این اشعه ها دارای مضرات بسیاری می باشند من جمله اینکه باعث لکه های پوستی در افراد می شوند. وجود این سقف ها به افراد این امکانات را می دهند که در هر فصلی از سال که می خواهند شنا کنند.
این سقف ها باعث می شوند که دما در داخل استخر در فصل سرما حفظ شود و باعث گرمتر و مناسب بودن محیط استخر برای شنا می شود. وجود این سقف ها باعث می شود ما استخری تمیز و کاملا بهداشتی داشته باشیم عاری از هرگونه گرد و خاک، شاخ وبرگ یا وجود حشراتی مثل پشه در فصل تابستان می باشد که این باعث می شود ما هم هزینه کمتر و همچنین زحمت کمتری برای تمیز کردن خود استخر و همچنین محیط استخر بپردازیم.

انواع سقف استخر رو باز باغ و ویلا به صورت ثابت و متحرک در سایه گستر آسیا با استفاده از برترین موتورها و قطعات ساخته می شود.

استخرهای رو باز که در محوطه های ساختمان ها، حیاط ها، هتل ها، وجود دارند زیبایی خاصی را به فضای آن منطقه می دهند که البته لازم بذکر است در کشور ما استخرهای رو باز بسیار معدود هستند ولی در کشورهای اروپایی این نوع استخرها رواج بسیاری دارند و دارای طرفداران بسیاری است که اوقات بسیار خوشی را در کنار این گونه استخرها سپری می کنند. همچنین فرض کنید در یک روز گرم تابستانی دلتان یک تفریح در استخر خانه یتان میخواهد اما تابش مستقیم نورخورشید به داخل استخر کاملا آزار دهنده است و شما را اذیت می کند برای این کار بهتر است که برای استخر خود سقف سرپوشیده بگذارید بخصوص از نوع متحرک که احتمال اینکه در زمستان به گرمای خورشید به هنگام آبتنی احتیاج داشته باشید زیاد است.
مزایای استخر روباز
استخر رو باز این قابلیت را دارد که در فصل تابستان در کنار شنا و آب تنی افراد می توانند از نور خوشید استفاده کامل را ببرند. کسانی که در خانه یا ویلای خود دارای این گونه استخرها می باشند اغلب تمایل دارند که استخرهای خود را سرپوشیده کنند آن هم به علت این که امروزه اکثر خانه ها به شکل آپارتمان های چند طبقه در آمده و امکان دید محوطه خصوصی همسایه ها امکان پذیر می باشد به این علت است که اکثر تمایل به پوشیده کردن استخر های خود دارند.
در موارد دیگر بعضی از افراد که دارای استخرهای رو باز هستند تمایل دارند استخرهای خود را سرپوشیده کنند به علت اینکه از گردو خاک، خارو خاشاک، حشرات موزی، و امکان سخت تمیز کردن محوطه آن تمایل به سرپوشیده کردن آن هستند. برای سرپوشیده کردن استخرها می توان از سقف هایی از جنس پلی کربنات، پی وی سی، طاق های شیشه ای می توان استفاده کرد. این گونه سقف ها در هر اندازه و ارتفاعی موجود هستند و از مزایایی که دارند می توان به این مورد اشاره کرد که می توان با دمونتاژ کردن سقف آن را برداشت.
به دلیل شرایط امروزی از جمله مشغله کاری زیاد و بعضا دوری جاهای دیدنی بسیاری از مردم که دارای امکانات و شرایط لازم هستند به دنبال ساختن استخر می باشند بخصوص استخرهای سرپوشیده و دارای سقف برای اینکه حریم خصوصیشان دارای امنیت باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.